دومین کنفرانس مدیریت حرفه ای ویژه مدیران مجتمع های پذیرایی ، رستوران ها و فست فود های برتر

دومین کنفرانس مدیریت حرفه ای ویژه مدیران مجتمع های پذیرایی، رستوران ها و فست فودهای برتر کشور در 28 تیرماه سال 1396 در مشهد مقدس برگزار میگردد.
زمان برگزاري : 28 تیر ماه 1396
مکان برگزاري : مشهد
وب سايت :

همان طور که مستحضرید آموزش،یکی از عناصر کلیدی موفقیت در هر کسب و کار است.صنعت رستوران، مجتمع پذیرایی و فست فودها نیز همچون سایر صنایع بدون استفاده از پرسنل کاملا آموزش دیده و دارای انگیزه قادر نخواهند بود به میزان بالایی از موفقیت دست پیدا کنند.آموزش بایستی یکی از حیاتی ترین عناصر در برنامه های استراتژیک مدیران این حوزه قرار بگیرد و با توجه به پویایی این صنعت، آموزش کارکنان و مدیران بایستی به صورت پیوسته در طول زمان ادامه یابد، این مهمه تداوم پایدار کسب و کار را در طول زمان تضمین می نماید.آموزش باید در هر رده از کارکنان اجرا شود،علاوه بر اینکه، آموختن روش های جدید مدیریتی و مقابله با مشکلات نیز برای مدیران این صنف پر اهمیت است.

با وجود نقش کلیدی آموزش در صنعت رستوران و کافی شاپ ایم موضوع در برنامه مدیران این صنعت نقش پر رنگی ندارد، بر همین اساس و با عنایت به برگزاری موفقیت آمیز اولین کنفرانس مدیریت حرفه ای ویژه مدیران رستوران ها، تالارهای پذیرایی و فست فودهای کشور در پی استقبال بی نظیر از اولین دوره در نظر است دومین دوره (کنفرانس مدیریت حرفه ای) در 28 تیرماه 96 مشهد مقدس با رویکرد بروز رسانی و آشنایی با آخرین دستاوردهای مدیریتی و قدردانی از مدیران شایسته برگزار نمائیم.

محورهای کنفرانس

. کسب توانایی ارتباط موثر با مشتری و جلب رضایت مشتری

. آموزش آداب میزبانی و تشریفات

. شیوه ارتباط با تامین کنندگان کالا

. استراتژی نفوذ و توسعه در بازار

. چگونگی ایجاد فرصت ها و مزیت های رقابتی

. ترفندهای کسب و کار رستوران

. ارزیابی پرسنل و کارکنان رستوران

. کنترل هزینه ها و روش های حسابداری در رستوران

. مراقبت های کنترلی و نظارتی در رستوران

. رستوران های زنجیره ای و برنامه های عملیاتی

. شیوه های نوین و گسترش رستوران

. آموزش های تخصصی و حرفه ای کارکنان

. روش های برقراری ارتباط با مشتری

. مسئولیت های مدیر رستوران

. جذب و انتخاب پرسنل رستوران

. اهمیت مکان یابی و موقعیت و جایگاه رستوران

. بهداشت محیط در رستوران